applnk: KDE Control Center

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Śro, 27 Gru 2000, 16:43:38 CET

On Wed, 27 Dec 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Nie zrozumieliśmy się. Chodzi mi o taką sytuację, że KDE jest jedyne  ww
> menu Settings.
Mnie się wydaję, że zrozumiałem Ciebie :).

applnk
    ...              -> (po staremu)
    Settings         -> applnk
        KDE          -> kdebase
	GNOME        -> gnome-core
        inne_cuś     -> inne_cuś
    ...              -> (po staremu)

Lubię mieć programy z kde razem z gnomowymi, ale jeśli chcę skonfigurować
środowisko, to nigdy nie wiem na który konfigurator trafię :). Myślę
coś takiego powinno rozwiązać bałaganik który tam powstał. Jeśli jednak
nie o to chodziło, to byłbym wdzięczny jeżeli wytłumaczył mi jak rolnikowi z
XVIII wieku :).

Pozdrawiam.

--
   +-------------------+    hacker - [...] 3. Osoba będąca w stanie docenic