instalka i ata-100

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Czw, 28 Gru 2000, 22:11:06 CET

Witka Lista,

  No dobra pobralem sobie nowa bootkietke i mam pewne pytania:

1. mam dysk ata-100, plyta asus. Jadro w chwili bootowania widzi
kontroler promise (ide2 i ide3) oraz widzi podpiety do niego dysk
primary master (hde).

  Niestety tego dysku nie daje sie podmontowac przy uzyciu bootkietki
  (brak w pisu w /dev o hde itd)

Proba zlozenia dev w moim przypadku wygladala tak:

makedevs /dev/hde b 4 0 0 8 s

stworzylo odpowiednie /dev ale przy probie montowania pisze ze nie wie
co to za filesystem a przy jego podaniu pisze ze jadro go nie
obsluguje (a sa tam 4 partycje widziane przez jadro w czasie
bootowania zalozone na kontrolerze ata-66)

Moze ktos mi podpowie co robie zle lub czy w ogole sie da tak
zainstalowac PLD.

2. Instalka (prowizorka) chce instalowac sie koniecznie przez siec a
nie z ISO (jak podam przy pytaniu o miejsce plikow /src/PLD/RPMS itd
pisze potem prowizorka ze nie ma takiego hosta).

3. Instalowalem korzystajac w wuch'a, przy pierwszej instalce baza
rpm jest pusta, potem ponowne uruchomienie wuch i dodanie tego samego
powoduje ze cos sie pojawia w bazie rpm.

--
Pozdrowionka,
 Marcin

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt