instalka i ata-100

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 29 Gru 2000, 19:18:41 CET

Dnia Thu, Dec 28, 2000 at 10:11:06PM +0100, Marcin Chojnowski napisał(a):
> [...]
>
> makedevs /dev/hde b 4 0 0 8 s
>
> stworzylo odpowiednie /dev ale przy probie montowania pisze ze nie wie
> co to za filesystem a przy jego podaniu pisze ze jadro go nie
> obsluguje (a sa tam 4 partycje widziane przez jadro w czasie
> bootowania zalozone na kontrolerze ata-66)
>
> Moze ktos mi podpowie co robie zle lub czy w ogole sie da tak
> zainstalowac PLD.
>
> 2. Instalka (prowizorka) chce instalowac sie koniecznie przez siec a
> nie z ISO (jak podam przy pytaniu o miejsce plikow /src/PLD/RPMS itd
> pisze potem prowizorka ze nie ma takiego hosta).

To (mam nadzieję) do Sebastiana Zagordzkiego/

> 3. Instalowalem korzystajac w wuch'a, przy pierwszej instalce baza
> rpm jest pusta, potem ponowne uruchomienie wuch i dodanie tego samego
> powoduje ze cos sie pojawia w bazie rpm.

Tymaczasowo jest mały problem z tworzeniem bazy i ani wuch ani prowizroka
tego nie umieją. Tymczasowy work around polega na stwożeniu pustej bazy
(ale muszą być tam wszystkie pliki takie jak sa normalnie w /var/lib/rpm.
Dokonuje się tego przez rpm --initdb  -r /cost/tam ; a potem przegranie
pliku Packages pod kilkoma nazwami)

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl