PLD a HP...

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 6 Gru 2000, 14:13:58 CET

[środa, 06 grudzień 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Dostała mi się maszynka HP model 712/60 dość stara [16MB RAM, 0.5 GB HDD]
> Zastanawiałem się przez moment czy nie postawić na tym PLD.
> Ale jak, że nawet HP-UX nie chce się na tym zainstalowć :( to chyba dam
> sobie spokój.

A czy jest to PA-RISK? Z jakim systemem?

> No chyba, że ktoś zna jakiś magiczny trik, rodem z HP.

Jakiś czas temu w serwerach HP był problem z odczytywaniem plików zapisanych
w iso-9660. Źle odczytywał długie nazwy plików :-(

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl