PLD a HP...

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 6 Gru 2000, 14:02:27 CET

On Wed, 6 Dec 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Dostała mi się maszynka HP model 712/60 dość stara [16MB RAM, 0.5 GB HDD]
a jaki tam jest procek (czy to jest jakas inna architektura niz intel?)

> Czy może mieć jakieś znaczenie fakt, że jest to nagrane na płycie CD-RW ?
moze

> A tak ogólnie, jest się sens za to brać, czy nie ???
jesli to jest Ci potrzebne, to czemu nie...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...