bonkey: SPECS resin.spec

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Nie, 10 Gru 2000, 09:56:59 CET

niedziela, 10. grudzień. Tomasz Kłoczko pisze:

> Zamiat być te rzeczy instalowane z prefixem %{_datadir}/resin
> powinny być bezpośredniow %{_prefix}.
zdaje się, że to było na tyle brzydko zagrzebane w samym resinie,
że w 10 minut nie potrafiłem go przekonać do zgodności, więc
olałem.

> Druga sp[rawa to to, że plik konfiguracyjny też powinien być w
> /etc/httpd anie jako link z /etc/httpd do
> %{_datadir}/resin/conf.
a, to już pisałem -- wpierw by resin musiał mieć możliwość
dorwania się do tego katalogu z prawami http (zdaje się, że i sam
proces resina, i mod_caucho tego potrzebują).

> mod_caucho.c:444: structure has no member named `sin_port'
> make[2]: *** [mod_caucho.lo] Błąd 1
tak, u mnie właśnie to samo.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}