Kilka uwag co do kernel.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 10 Gru 2000, 17:08:09 CET

On Sun, Dec 10, 2000 at 12:18:18PM +0100, Michal Margula wrote:

> No to po co w ogóle jest coś takiego w post? możnaby podejśc do tego
> inaczej. Może pakiet kernel-cośtam, który by dawał plik /boot/vmlinuz.old
> oraz /lib/modules/jegowersja. Byłoby to coś, co zawsze działa, a nie ma
> jakichś niepotrzebnych sterowników dźwięku, drukarek itd - same ide, scsi,
> ext2?
Przecież wszystko działa dobrze jak się zrobi:
rpm -ivh krenel-......

Bo jak się zrobi "-Uvh" to znaczy się, że się nie chce żadnej starej
wersji. Przy "-ivh" robiony jest link do "vmlinuz-old", a stary kernel i
moduły zostają na swoim miejscu. Jest wszystko OK i nie ma co
kombinować.

Pozdrowienia,
        Jacek