prowizorka - problem

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 11 Gru 2000, 11:14:16 CET

From: "Michal 'Orr' Daszkowski" <midas w ufik.idn.org.pl>

> loop in prerequisite chain: rpm pdksh rpm
>
> i rpm wylatuje z komunikatem o błędzie 255.
>
> :-(((
>
> I jak mam teraz zainstalować PLD na nowej maszynce, a? :-(
--------------------------------------
Witam!
Ja to robie tak:
Gdy prowizorka pyta: "Czy chcesz przeedytowac liste pakietow?"
odpowiadam, tak i wycinam rpm-a (miedzy innymi), nastepnie przy
sparwdzaniu zaleznosci pisze ze potrzebuje rpm-a (i cos jeszcze)
i czy instalowac, odpowiadam nie. Instalacja idzie bez rpm-a.
Gdy sie skonczy uruchamiam jeszcze raz  selrpm minimal
i edytujac liste pakietow wpisuje te ktore wyrzucilem.
Potem chroot /dest ksh i rpm --rebuliddb i instalacja gotowa. :)

pzdr
Stacho Pal