INN

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 9 Gru 2000, 21:03:21 CET

Właśnie go instalowałem. W moich zmianach właścicieli plików tylko
odrobinę przesadziłem: /var/run/news MUSI być news.news - już to
poprawiłem. Poza tym wygląda, że wszystko jest OK.

Ale pojawił się inny problem. actived koniecznie chce otworzyć port UDP
na localhost po IPv6. Musiałem zrobić localhost=::1 żeby poszło.
Ustawianie w inn.conf family na "AF_INET" nie pomaga.

Trzeba by było go (actived) tak przerobić, żeby mógł działać zarówno po
IPv4 jak i IPv6, i żeby dla tego drugiego używał localhost-ipv6 lub
"::1".

Pozdrowienia,
        Jacek