cracklib i wordlist

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 12 Gru 2000, 08:51:53 CET

On Mon, Dec 11, 2000 at 07:11:10PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]
> Do np. łamaczy haseł będziesz już potrzebował czegoś innego czyli
> generoatora strumienia sprawdzanych haseł (a najlepiej strumienai już
> zakodowanych haseł). Ponieważ hasła ze słownika są bardziej prawdopodobne
Wymieniałeś johny'ego wcześniej, któremu chyba lepiej podrzucać niezakodowane
hasła, ponieważ program ten podczas haczenia próbuje też drobnych
modyfikacji tego hasła. Można mu też chyba jakieś regułki wyspecyfikować,
dzięki którym modyfikacje te są tworzone. Ale może się mylę, bo dawno
to było i na innej uczelni :-)
[...]

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>