Patch IDE na jądro - do czego on służy?

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pią, 15 Gru 2000, 13:55:49 CET

On Fri, Dec 15, 2000 at 10:10:30AM +0100, Rafal Dziedzic wrote:

> Do obslugi roznych kontrolerow dyskowych... miedzy innymi modne ostatnio
> UDMA 33/66/100 na przeroznych chipsetach...
Znajomy mnie sie ostatnio o to pytal - czy jest jakas roznica miedzy udma66 a
udma100? Czyli czy podobnie jak bylo w przypadku udma66 trzeba miec
zapatchowane jadro zeby zainstalowac jakiegos linuxa na dysku udma100?
TIA