Kilka rzeczy

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 15 Gru 2000, 14:31:47 CET

> Wrzuciłem kilka patchy do kernela. Najwaznieszy dla mnie autoraid
> (musiałem żeźbić do ostania wersja zrobiona przez Mingo nie nakłada się
> poprawnie na final 2.2.18). Jest też bridging w module (tu nie było
> kłopotów i Firewire (prawdopodobnie bede miała na dniach jakiś sprzęt na
> tym to troche profilaktycznie to wrzuciłem). Jest też aktualny patch
> Hedrica na IDE. Czyli taki neizbedny base chyba juz jest. Mam jeszcze
> kilka innch rzeczy troche skolejkowanych które wchodzą łatwo ale nie to
> jest w tej chwili priorytetowe. Trzeba zauktualizować open wall (jest
> [...]

Openwall wchodzi gładko (2.2.18-ow1), kerneli (2.2.18.3) właśnie ściągam,
sterownik do dc395 też uaktualniłem, freeswana postaram się przygotować.
Barakuje jeszcze  reiserfsa(baggins?), rawio, ext3, atm (baggins?), ipvs.
Zainteresowane osoby prosiłbym o uaktualnienie tego.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/