Re: K³opoty ze swapem?

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Nie, 17 Gru 2000, 16:16:39 CET

On Sun, 17 Dec 2000, Michal Margula wrote:

> [niedziela, 17 grudzieñ 2000], blizbor napisa³(a):

Mialem cos podobnego z ext2 - objawy sypania sie dysku fsck + badblock
niby leczyl ale po 1-2 dniach byl totalny pad - pomagalo jedynie power
off - Zmienilem FS na reiserfs i jak narazie dziala OK - kernel-2.2.17-11
Serwer to 100% COMAPQ ProLiant - niezbyt jestem przekonany aby dysk
faktycznie sie sypal :)

--
Marek Kolczyk	marekk w takt.com.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl