Kłopoty ze swapem?

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 18 Gru 2000, 07:23:00 CET

[Sunday, 17 December 2000], Michal Margula napisał(a):

> Mam 2.2.17. Objawy są właśnie bardziej 'dyskowe'. Bałem się, że dysk się
> sypie :\. Czesto sie wywalał przy operowaniu na vfat.  Poczekam na 2.2.18
> może coś da a jak nie to zacznę testować sprzęt :)
u mnie 2.2.18+reiser-26 wywalil partycje (byla na niej baza MySQL), po
czym generowal oopsa przy kazdej probie czytania z tej partycji. Po
sformatowaniu na ext2 wszystko wrocilo do normy.

pozdrawiam
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.