[rrp@gmx.net: English PLD List]

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Wto, 19 Gru 2000, 00:38:09 CET

On Mon, Dec 18, 2000 at 12:35:22PM +0100, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:
> imho should pld-list should be international so english-lang
> but there should exist another pld-list-pl for polish..because
> not all ppls which subscribe may know english enough to tell about
> their problem
IMO nawet jeśli "urzędowym" językiem na pld-list zostanie english (choć
sądząc po postach z tego wątku powinienem chyba napisać "netish" :-P )
uważam że powinny by dopuszczalne posty w języku polskim. Poprostu
umiejętność zrozumienia angielskiego tekstu nie oznacza umiejętności
napisania czegoś zrozumiałego :( I taki człowiek miałby odpowiadać na
pld-list-pl? Pozatym, zważywszy na praktyczny brak sprzeciwów: po
pierwsze kto będzie czytał pld-list-pl? Po drugie: wydaje mi się że ilość
postów po polsku będzie na tyle mała, że nie będzie przeszkadzać (no bo
niby komu? nie-polsko-języcznymi można się będzie przejmować, jak tacy
będą, a nawet wtedy myślę że jakoś przeżyją te parę postów po polsku).
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--