Fetchmail rzuca core na systemie bez IPv6

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 11:31:03 CET

[poniedziałek, 07 luty 2000], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Pytałem generalnie o programy z obsługą IPv6, stąd liczba mnoga. A jak
> już koniecznie chcesz to kloczek post wcześniej pisał o 'pindent' ;-P
no akurat pident jaki mamy to wersja _niestabilna_ i nie dziwne ze nie
dziala jak trzeba ;) gosc kiedys pisal mi co jest nie tak ale niestety
nie pamietam ;( pozatym poslalem mu jeszcze jednego pacza na ipv6
ale jakos 3.1a15 nie zrobil ...

btw. w jakiej sytuacji fetchmail sie sypie ? mi sie nie udalo uzyskac
segfaulta etc ;(

--
Arkadiusz Miśkiewicz        http://www.misiek.eu.org/
PLD/Linux [IPv6 enabled]       http://www.pld.org.pl/