Babol w kompilatorze?

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 9 Lut 2000, 11:54:04 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> To może być spowodowane tym:
>
> -optflags: i386 -O2 -m486 -fno-strength-reduce
> +optflags: i386 -O2 -march=i386

Ostateczne wytumaczenie opcji GCC:

-mx86 optymalizyj dla danego procesora

-march=x86. Architektur systemu jest dany procesor, tak wiec stosuj jego
specjalnosci.

Czyli jesil chcecie miec binarki zoptymalizowane na pentium i chodzace
rowniez
na 386 to stosujecie tylko -mpenitum lub -m586 lub -m686
A NIE -march=i386!

--
	Marcin Dalecki