Czy kto¶ ma kompletne menu w programach gtk?

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 9 Lut 2000, 11:48:22 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 9 Feb 2000, Artur Frysiak wrote:
> [..]

> Troche inaczej. LC_ALL i LANG mają taki sam wpływ na zmienne LC_* z
> tym że przy ustawionych LC_ALL i LANG, LC_ALL ma większy priorytet i z tej
> zmiennej jest dziedziczona wartość na pozostałe zmienne LC_*. Jednocześnie
> LC_ALL nie ma wpływu na LANG jak i LANG nie am wpływu na LC_ALL.
> Jeżeli już sie ustawi LC_ALL to ustawianie dodatkowo LANG nie ma juz
> znaczenia chyba, że są jakieś programy które sprawdzają tylko LANG i nie
> interesuje ich zawartość LC_*, a przy jezyku komunikatów decydujące
> [...]

Typowa kolenjość sprawdzania zmiennych jeżeli chodzi o ...
powinna wyglądać:

main ()
{

// Jak najszybciej!

setlocale(LC_ALL, ""); // przejmij warości i
		       /// zinterpreturj to co jest nastarione

 {
 	char *current;

	// Odczyt ustawienia
	current = stelocale(LC_MESSAGES, NULL);
 }

ŻADNEGO BABRANIA W ENV!!!!

Apropo geto VIM, którym pisałem ten tekst odpaliłem poprzez:

root:~# export LANG=pl_PL
root:~# gvim scratch

Załączam screenshoot.

(Tak nauczyłem go w międzyczasie gettextu...)

--
	Marcin Dalecki