XF 3.9.17, MTRR i BackingStore oraz inne kwiatki

Śro, 9 Lut 2000, 13:52:34 CET

On Wed, 9 Feb 2000, Michał Kuratczyk wrote:

> Takie samo podał mi autor, więc raczej innego nie będzie.

Innym rozwiazanie mmogłoby być używanie przez gpm-a isascii() do
rozpoznawania tego czy dana litera należy do słowa czy jest word delim.
Ponieważ isascii() jest wrażliwe na ustawienia LOCALE to wystarczyłoby
uruchamić gpm-a w odpowiednim środowisku zmiennych LOCALE.