Mala refleksja na temat rpm

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 09:19:48 CET

Tak sobie ostatnio przypomniałem, że rpm ma takie feature, że jak
się puszcza weryfikację [rpm -V] nie z roota, to nie odróżnia czy
do danego pliku nie ma dostępu, czy go nie ma fizycznie. Tzn. nie
ostrzega o tym, że gdzieś tam nie ma dostępu, tylko pisze 'missing'.

Może to tak powinno być i weryfikację pakietów *należy* po prostu
przeprowadzać z roota, ale ja jestem przyzwyczajony do robienia
większości rzeczy z poziomu usera i takie ostrzeżenie mi by się
przydało. Ale może nie mam racji... :-)

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |