ping - jak dac do niego prawa zaufanym luserom

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 09:24:19 CET

Trochę mnie zaskoczył. :-) Tzn. rozumiem to, że nie ma do niego
dostępu zwykły luzer, ale jak sobie zmieniłem jego grupę na 'wheel'
i dodałem siebie do tej grupy to i tak nie pozwolił mi się wykonać
wrzeszcząc, że nie może otworzyć jakiegoś socketa czy cuś [sorry,
znowu z pamięci]. Co jest grane? :-)

Przy okazji -- jak odcinamy luzerom do niego dostęp, to po czemu
ma prawa 4754 a nie 4750?

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |