fortune

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 11:14:20 CET

Dnia Mon, Jan 24, 2000 at 11:50:58AM +0100,
Sebastian Zagrodzki <s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl> napisal(a):
> jakby co to ja mam jaki-taki zbiór fortunek, jak ktoś zajrzy na moją
> stronę to tam na samym początku się coś z tego wyświetla - głównie to
> zebrane prawa murphy'ego, itp.

Kiedyś January rozpoczął robienie pakietu polskich fortunek. Trochę
tego się zebrało. Gdzieś pewnie mam na dysku którąś wersję... IMHO
były tam fajne rzeczy.

Ale projekt upadł... może warto go spróbować reaktywować?

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |