Kolejne dwa 'kwiatuszki' :-)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 10 Lut 2000, 02:00:03 CET

[środa, 09 luty 2000], Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):

> Właśnie sobie przypomniałem... ;-) Ale znowu z pamięci, więc jeśli
> coś niedokładnie, to nie bijcie. :-)))
>
> Zdaje się, że bind-devel ma konflikt plików z manem [chodzi AFAIR
> o man do 'gethostbyname' -- to chyba występowało już dawno w RH,
> w każdym razie kiedyś już się na to naciąłem].

bind-devel jest w supported ponieważ w normalnej sytuacji nie jest potrzebny.
Nie warto było więc zastanawiać się nad jednym manualem :-)

> Sprawa druga: co to jest 'nawk'? Któryś pakiet [samba?] przy
> kompilacji tego ode mnie koniecznie chciał, a znaleźć nikaj nie
> mogłem. Także przeglądając *cały* zbiór pakietów leżących na FTP.

nawk jest w nawk.spec w CVS. Nie wiem czemu jeszcze nie trafił na ftp.

> Może jest gdzieś jakiś ogólny wykaz wszystkich plików, które
> siedzą w pakietach z PLD, coby można sobie łatwo posprawdzać czy
> się o czymś zapomniało, czy właśnie odkryło się jakiegoś buga.

Możesz próbować szukać pliku w http://rpm2html.pld.org.pl/

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh