Kolejne dwa 'kwiatuszki' :-)

Czw, 10 Lut 2000, 02:30:19 CET

On Thu, 10 Feb 2000, Artur Frysiak wrote:

> bind-devel jest w supported ponieważ w normalnej sytuacji nie jest potrzebny.
> Nie warto było więc zastanawiać się nad jednym manualem :-)

Dodatkowo resolver z glibc bazuje na bind 4.9.x (co widać gołym okiem jak
uruchomi się /lib/libc.so.6).
Resolver z bind 8.x, a w zasadzie chyba już 9.x ma wejść dopiero do nowego
glibc i żeby było mozliwe używanie tegoż resolvera istnieje bind-devel.

> nawk jest w nawk.spec w CVS. Nie wiem czemu jeszcze nie trafił na ftp.

nawk czy mawk ? Jezeli mawk to jeszcze jest troche do doszlifowania (jutro
puszczę). nawka jakoś nie widzę.