Programowanie w C i nauka

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 20:28:51 CET

Stało   się. Zacząłem     sie  uczyć  na poważnie C. Czy mógłby mi ktoś
polecić   jakieś   książki dot. tego  języka.   Poziom   taki   średni.
Podstawową składnie  i instrukcje    itp, opanowałem. Interesuje   mnie
między innymi pisanie z użyciem ncurses, X11 itp. Ewentualnie mogą  być
jakieś tutoriale na WWW.

PS.  sorry, że offtopic

PS2. Qrde gdyby  mój  lame   admin ze szkoły nie skasował C to bym  się
tego uczył w szkole a tak tylko Pascal ;((((((((((((

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[     The best diplomat I know is a fully      ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[       activated phaser bank. -- Scotty       ]==-