pakiety do przebudowania

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 10 Lut 2000, 16:52:16 CET

[czwartek, 10 luty 2000], Michal Margula napisał(a):

> moja architektura to i 586. Nie ma tam ssh. Jest tylko openssh. Mogę go
> użyć jeśli jego kluczy można używać ze zwykłym ssh. Po za tym czy
> iputils-ping nie powinien mieć obsoletes ping?

no-free ssh jest w /stable/supported/i586
OpenSSH ma mały feler: nie działa scp. Nie udało mi się ustalić dlaczego.

> Dalsza część pakietów, których mi brak. Nie wiem czy są czy ich nie ma
> W każdym razie w Tornado były:
>
> LinPopup,

Jest na ftp.

> MAKEDEV,

Jest na ftp. Może wymaga update ale na teraz może być.

> Xaw3d,

Jest na ftp.

> at,

Jest na ftp.

> basesystem,

Nie jest potrzebne wcale.

> blackbox,

Robie upgrade do 0.51.3.1.

> byacc,

Jest na ftp.

> dev,

Omawiane wiele razy.

> dosemu,

Ktoś chce się za to wziąć ?

> fortune,

Ktoś chętny ?

> freeciv,

kloczek ?

> freshrpms,

Poszło do przebudowy (upgrade do 0.7.4)

> getty_ps,

> gimp-data-extras,

jest na ftp.

> gimp-pats-tiger,

kloczek ?

> inet6-apps,

A to do czego ? tam nie ma ani jednego porządnego programu.

> ipchains,

jest na ftp.

> ipmasqadm,

Kto chętny ?

> BitchX,

Jest na ftp (wersja ze wsparciem IPv6)

> isapnptools,

Jest na ftp.

> john,

Spec wymaga przebudowy.

> ldconfig,

jest na ftp.

> libc,

Jest na ftp.

> libgr,

jest na ftp.

> libungif,

jest na ftp.

> lilo,

jest na ftp.

> linux_logo,

Robie update do 3.04

> m4,

Jest na ftp.

> mailcap,

jest na ftp.

> mailx,

kloczek ?

> mouseconfig,

ktoś chętny ?

> mrtg,

Jest na ftp. (ale chyba nie najnowsza wersja)

> nc,

właściwie jest gotowy ale jest konflikt z nceditem.

> ncftp,

jest na ftp.

> nmap,

Ktoś chętny ?

> nuks,

Ktoś chętny ?

> povray (nie wiem czy istnieje w ogóle),

Ktoś chętny ?

> root,

hmm, nie wiem co z tym ? ktoś wie ?

> tcpdump,

Jest na ftp.

> texinfo,

jest na ftp.

> traceroute,

tracerouten jest na ftp.

> vim,

kura ?

> vlock,

ktoś chętny ?

> wmsound,

chyba jest wycofane na rzecz WSoundServer. (pius ? )

> words,

jest na ftp.

> xdelta,

jest na ftp.

> xforms,

jest na ftp.

> xinitrc,

kloczek ?

> xntp3,

lepiej zabrać się za ntp. Komunikuje się to z serwerami xntp3 również.

>zgv.

Ktoś chętny ?

Wiget
--