ping - jak dac do niego prawa zaufanym luserom

Paweł Wilk siewca w pld.org.pl
Czw, 10 Lut 2000, 17:54:24 CET

+ ----- ---  --   -      -      -
| MSG:   <20000210111010.A6769 w admin.misiek.eu.org> [0,5KB]
| Autor: Arkadiusz Miskiewicz z Polski (misiek)
| Temat: Re: ping - jak dac do niego prawa zaufanym luserom
| Czas:  czwartek, 10 luty 2000 - 11:10:10 (+0100)

Hi!

> pojdzie bo lcamtuf produkowal pinga po tcp (o ile pamietam)
> w kazdym razie nie pakujemy juz pacza do jaja (grupa icmp itp) ?

IMO warto takie ograniczenia robić, np. userzy uwielbiają pingować
umodemowione komputery żeby je zwiesić. btw to w module PLD-utils jest od
jakiegoś miesiąca lcamtufowy ping i nawet nie koliduje ścieżkowo (tzn.
userom odpala się wlaśnie on a rootowi oryginalny) no i odzywa się już po
Polsku :) i takie pytanie: jak wyglądałoby przerobienie tego żeby
chodziło po IPv6? myślę, że to kilka minut dla wprawnego IPv6-owca :)

--
Paweł Wilk <siefca w pld.org.pl>  -=-  Polska Dystrybucja GNU/Linux  -=-
Ispell Maintainer -- A5B1 52BC D496 D08B 0E1F B6B0 86D8 52FE 0211 9484