ipv6 w jadrze a dzialanie iproute2

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Czw, 10 Lut 2000, 10:10:07 CET

Dnia Thu, Feb 10, 2000 at 01:48:55AM +0100,
Artur Frysiak <wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl> napisal(a):
> [środa, 09 luty 2000], Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):

[snip]

> Szanowny kolega nie wkompilował NETLINKA i RTNETLINKA w jądro.
> iproute2 bez tego nie będzie działał. W PLD zakładamy że kernel
> jest skompilowany
> właśnie z tym.

Oj... głowy nie dam, ale przypuszczam, że to nie to! Owszem, na
netlinka naciąłem się wcześniej -- rzeczywiście go nie
wkompilowałem. Ale wówczas komunikat o błędzie był inny ['cannot
open netlink socket' czy jakoś tak]. Po wkompilowaniu netlinka
komunikat o błędzie zmienił się właśnie na owo 'connection refused',
ale interfejs [lo] nadal się nie podnosił. Dopiero włączenie ipv6
spowodowało, że program 'ip' zaczął działać dobrze.

Pewien powyższego na 100% nie jestem, bo nie mam w tej chwili
fizycznego dostępu do tamtej maszyny, ale jak się znowu przy niej
znajdę, to przetestuję i napiszę dokładnie jak jest.

BTW: skoro mogą wystąpić takie problemy, to może przydałoby się
gdzieś na WWW np. info z jakimi opcjami należy kompilować jądro
do PLD, żeby wszystko działało jak trzeba? A może to już gdzieś
jest?

Pozdrawiam
Orr

PS. Zmieniłem 'Subject:' bo tamten nijak już się miał do treści. :-)

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |