znowu apache

Śro, 16 Lut 2000, 09:18:21 CET

On Wed, 16 Feb 2000, Jaroslaw Dziubek wrote:

> zrobilem upgrade do 1.3.11 i...
> ---
> mmap(NULL, 21788, PROT_READ|PROT_EXEC, MAP_PRIVATE, 6, 0) = 0x402ca000
> mprotect(0x402ce000, 5404, PROT_NONE)   = 0
> mmap(0x402ce000, 8192, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_FIXED, 6,
> 0x3000) = 0x402ce000
> close(6)                                = 0
> read(5, "gned)Group is above 60000; \n#  d"..., 4096) = 4096
> --- SIGSEGV (Naruszenie ochrony pamięci) ---
> ---
> to wszystko tylko jezeli jest wczytywany php lub mod_log_mysql.

Ponieważ ten apache jakie jest obecnie na ftp to jest niemal standardowa
wersja podejrzewałbym bardziej to, że mod_php i mod_log_mysql są w jakis
sposób niedostosowane do 1.3.11. Spróbuj poszukać w archiwach list tych
modułów.

Tak wogóle to na dzisiaj sobie zaplanowałem oddzielenie mod_proxy i
przerobienie %post, %preun tak żeby wszystkie moduły były {de}rejestrowane
za pomocą apsx. Jeżeli ktoś ma zmiany jakiegoś innego rodzaju to śmiało
proszę to przy okazji wpadnie do kolejnej wersji. W kolejce powinno się
ustawić jeszcze dalsze pokawałkowanie apache na podpakiety z modułami,
konkretnie grupami modułów .. na początego zapewne advlogging (albo jakoś
tak podobnie) i auth (z auth powinny być dystrybowane odpowiednie
narzędzia służące do ustawianai haseł itd.). Także w kolejce ustawić by
trzeba dodanie EAPI (jezeli ktoś ma chęć to moze sie za to brać). Moze
jakieś inne jeszcze pomysły .. ?

Wszelkie uwagi co do "przyśpieszaczy" czy innych możliwych do wprowadzenia
modyfikacji mile widzaine.