XView i miejsce w filesystemie

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 18 Lut 2000, 10:55:15 CET

On Fri, 18 Feb 2000, Marcin Dalecki wrote:
[...]
> Zostaw tam gdzie jest, czyli w /usr/openwin...

OK. tylko co zrobic w takim wypadku z inkludami i manami ????
Trzeba by dodac dodatkowe sciezki dla mana i plikow konfiguracyjnych
dla X11R6.

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Sprawdzalem w FHS-2.0 i nie znalazlem nic na ten temat, wiec wyglada
na to, ze raczej jednak bedzie to instalowane do /usr/X11R6
Choc sam mam niejakie obiekcje...

--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }