XView i miejsce w filesystemie

Marcin Dalecki dalecki w dacotec.net
Pią, 18 Lut 2000, 11:01:48 CET

Wojciech \"Sas\" Cieciwa wrote:

> On Fri, 18 Feb 2000, Marcin Dalecki wrote:
> [...]
> >

> OK. tylko co zrobic w takim wypadku z inkludami i manami ????

Tak jak z X11R6

/usr/openwin/include
/usr/openwin/man
/usr/openwin/bin
/usr/openwin/lib

Tak to w kazdym razie wygladalo pod SunOS << 2.4, zupelnie analogicznie
do hierarchi /usr/X11R6.

> Trzeba by dodac dodatkowe sciezki dla mana i plikow konfiguracyjnych
> dla X11R6.

Ano tak trzeba.

> Pozdrawiam.
>                                         Sas.
> P.S.
> Sprawdzalem w FHS-2.0 i nie znalazlem nic na ten temat, wiec wyglada
> na to, ze raczej jednak bedzie to instalowane do /usr/X11R6
> Choc sam mam niejakie obiekcje...

Jesli checsz byc koniecznie zodgny ze standardem FHS-2.0 to wpakuj to pod

/opt/openwin i zrob symlink z /usr/openwin

polish linux distribution