DevFS

Pią, 18 Lut 2000, 19:57:10 CET

On Thu, 17 Feb 2000, Bartosz Waszak wrote:

> Pora zaczac przygotowywac spece pod katem devfs (wlazl do oficjalnego
> kernela 2.3.46).

Ano.
Wiąże sie to z przestawieniem builderów. Ja osobiście nei mam nic
przeciwko choć nie wiem jjeszcze jak wygląda sprawa 2.3.x na sparc32.
Artur ma jeszcze drobne obiekcje co do tego że na maskaradzie brak mu
jeszcze odpowednich helperów do netfiltra. Jeżeli te dwa punkty da sie
przeskoczyć to przejscie na 2.3 jest nieuchronne i trzeba zmierzać żeby to
wcielić jak najszybciej.

Jeszcze jedna zmiana którą by warto IMHO w krótkiej perspektywie
sfinalizować to przejscie na builderach na XFree86 3.9.x. Chodzi o to że
nowe XF zawiera w sobie biblioteki do GL i po takim przejściu wsztstkie
pakiety powiązane z libGL będą musiały być przekompilowane i w zasadzie
trzeba bezie zerwać z XF 3.3.x.
Tutaj takie przejhście uzależniałbym od ogólnej zgody i tego czy
rzeczywiście takie pzrejście nie sprawiałoby kłopotów dla tych którzy
obecnie używają zasobów PLD i Xów. W związkyu z tym wartoby żeby
testowanie wersji obecnej w test troche zintensyfikować i zidentyfikować
możliwe kłopoty zwiazane z takim przejściem. W projekcie XFree86 mamy
nasza wtyczkę (Juljusz Chroboczek) i zapewne bedzie on pomocny w
rozwiazywaniu róznych zagadnień zwiazanych z przejściem na nowe XF.

Co do rc-scripts to proponowałbym brancza pod przyszłą wersję 1.0 która
będzie juz wspierać devfs i zaplecze kernela 2.3.x.