DevFS

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 19 Lut 2000, 00:27:46 CET

[piątek, 18 luty 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jeszcze jedna zmiana którą by warto IMHO w krótkiej perspektywie
> sfinalizować to przejscie na builderach na XFree86 3.9.x. Chodzi o to że
> nowe XF zawiera w sobie biblioteki do GL i po takim przejściu wsztstkie
> pakiety powiązane z libGL będą musiały być przekompilowane i w zasadzie
> trzeba bezie zerwać z XF 3.3.x.

Moja propozycja to żebyśmy wszyscy przeskoczyli na 3.9.x (ja już mam :>)
i krzyczeli Ci, którym nie działa. Wspólnie rozwiązując ich problemy możemy
wyłapać jakieś problemy itd.

Druga sprawa. Co to devfs? Gdzie mogę o tym sobie poczytać? ;]

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer