DevFS

Jarek Druzd raven w ae.pl
Sob, 19 Lut 2000, 13:13:02 CET

On Sat, 19 Feb 2000, Michal Margula wrote:

> Moja propozycja to żebyśmy wszyscy przeskoczyli na 3.9.x (ja już mam :>)
> i krzyczeli Ci, którym nie działa. Wspólnie rozwiązując ich problemy możemy
> wyłapać jakieś problemy itd.

Ja przeskoczylem i netscape mi glupieje - po kliknieciu na jakikolwiek
link brak rekacji netszkapy, drugi problem to to, ze jezeli uruchome sobie
xfstt i dodam w XF86Config:
	FontPath                "inet/127.0.0.1:7101"

to po odpaleniu X'ow mam przepiekny czarny ekran i nic pozatym, jedyna
metoda ratunku to wtedy zdalnie sie ssh'nac i zabic X-Server. Mial ktos
moze z nowymi X'ami podobne problemy ?

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl