Pomocy :)))

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Sob, 19 Lut 2000, 19:57:39 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Przeleć za pomoca strace wołanie gcc z linkowaniem. Powinno coś wyleźć na
> wieżch.

Najprawdopodobniej libtools jest zrabany. On tak czy siak domysnie chowa
pliki wynikowe kompilacji w podkatalogach "niejawnych" .shared .static.

Radze tam zerknac... zanim bedziesz siegal po dak brutalne narzedzia jak
strace.

Podobnie bardzo poaga:

make CFLAGS="--verbose" LDFLAGS="--verbose" > make.log 2>&1 &
tail -f make.log

OK? Janse?

Przepraszam za ewenutalne literowki w powuzszym...

--
	Marcin Dalecki