Pomocy :)))

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 19 Lut 2000, 20:43:44 CET

[sobota, 19 luty 2000], Martin Dalecki napisał(a):

> Najprawdopodobniej libtools jest zrabany. On tak czy siak domysnie chowa
> pliki wynikowe kompilacji w podkatalogach "niejawnych" .shared .static.
>
> Radze tam zerknac... zanim bedziesz siegal po dak brutalne narzedzia jak
> strace.

Co do licq to się odnalazło (w ogóle przecież mogłem dać find ;>).

> Podobnie bardzo poaga:
>
> make CFLAGS="--verbose" LDFLAGS="--verbose" > make.log 2>&1 &
> tail -f make.log

No to spowodowało, że się dowiedziałem o braku plików nagłówkowych. Dlaczego
przy normalnej kompilacji tego nie było?? Po dodaniu odpowiednich dyrektyw do
CFLAGS i CCFLAGS nie ma już błedów, ale libów nadal nie tworzy...

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer

polish linux distribution