Gnome i ~/etc

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Pon, 21 Lut 2000, 22:03:42 CET

Czy ktoś się przymierza do przystosowania gnome do ~/etc --> Czy nie
sądzicie, że dobrym pomysłem byłoby zrobienie patcha w stylu to co
jest obecnie w gnomie - przystosowanie dla menu, Redhata, Debiana,
więc czemu nie PLD. Z tego co zauważyłem, to chyba gnome korzysta z
jakiejś wspólnej funckji do szukania danych po katalogu jusera. Więc
czemu więc jedno dobre posunięcie i kupa programów z głowy.

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[          She won' go Warp 7, Cap'n!            ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[            The batteries are dead!             ]=-