Gnome i ~/etc

Wto, 22 Lut 2000, 12:31:38 CET

On Mon, 21 Feb 2000, Bartosz Waszak wrote:

> Czy ktoś się przymierza do przystosowania gnome do ~/etc --> Czy nie
> sądzicie, że dobrym pomysłem byłoby zrobienie patcha w stylu to co
> jest obecnie w gnomie - przystosowanie dla menu, Redhata, Debiana,
> więc czemu nie PLD.

Zmianami do ~/etc spróbuję się zając (chyba że chcesz pomóc). Co do zmian
do Redhata, Debiana i KDE to ich nie ma w nasej wersji (wyciołem to
_kompletnie_: wszystko jest w gnome-core-applnk.patch). Nie ma
rożróznienia jeśli chodzi o aplikacje i jest to kompletnie niepotrzebne.
Jeżeli mają być jakieś aplikacje PLD specyfic to wystarczy je władować w
podkatalog w <applnkdir/> bez konieczności wykonywania jakichkolwiek zmian
w kodzie źródłowym aplikacji GNOME (w tym wypadku chodzi o menueditor i
panel). Dokładnie tym samym regółom powinno być podporządkowane wszysko w
KDE.