Witam

Leszek "Leon" Krupiński d w z.pl
Pią, 25 Lut 2000, 16:41:53 CET

On Thu, 24 Feb 2000, Artur Frysiak wrote:

>1. pinfo cvs
>2. man cvs
>3. lynx http://www.pld.org.pl/
>4. cvs get PLD-doc
>
>Dalej już sobie poradzisz.
Spox, cvsem się już bawiłem. Mam tylko pytanko koncepcyjne co do strony: czy
będą komuś przeszkadzały guziczki graficzne jeśli strona będzie prawidłowo
działała pod lynxem i innymi tekstowymi?

--
--==Leszek Krupiński jr==--==Linux   registered user #96957==--==d(at)z.pl==--
  --==Certified  Linux/UNIX  Administrator,  C/C++  &&  HTML  Programmer==--