Witam

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pią, 25 Lut 2000, 16:53:29 CET

[piątek, 25 luty 2000], Leszek "Leon" Krupiński napisał(a):

> Spox, cvsem się już bawiłem. Mam tylko pytanko koncepcyjne co do strony: czy
> będą komuś przeszkadzały guziczki graficzne jeśli strona będzie prawidłowo
> działała pod lynxem i innymi tekstowymi?
Osobiście bym wolał gdybyś na bierząco pracował nad zawartością
merytoryczną stron a nie tylko graficzną np.:
- aktualizacja conowego.shtml oraz ipv6apps.shtml (np aktualizacja conowego
co 2 dni itp)

--
Arkadiusz Miśkiewicz        http://www.misiek.eu.org/
PLD/Linux [IPv6 enabled]       http://www.pld.org.pl/