Witam

Pią, 25 Lut 2000, 17:21:53 CET

On Fri, 25 Feb 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Osobiście bym wolał gdybyś na bierząco pracował nad zawartością
> merytoryczną stron a nie tylko graficzną np.:
> - aktualizacja conowego.shtml oraz ipv6apps.shtml (np aktualizacja conowego
> co 2 dni itp)

Co do zawartości merytorycznej to myślę, że teraz praca powinna być
łatwiejsza i powinna także ruszyć z miejsca. Na ftp leży już nowy xemacs z
dodatkami w tym jest i psgml. Efekt jest taki, że xemacs uruchomiony w
środowisku z LOCALE na pl* ładnie startuje "by def" z *-iso8859-2 fontami
i poprawnie obsługuje klawiaturę iso-8859-2.

Teraz tylko jeszcze trzebaby dograć automatyzację konwersji z dokumentacji
sgml do {s}html i przynajmniej część merytoryczna powinna być mocno
niezależna od layoutu, który to powinien być maksymalnie odseparowany od
samych treści. Wszysytko to powinno umożliwić lepsze odseparowanie prac
nad treścia od wyglądu i w sumie formowanie dwuch niezależnych grup ludzi
pracujących nad zasobami www.

Przy okazi bo nie ma sensu pisać tego już w osobnym liście.
Jest już gotowy mysql i dużo wskazuje na to, że jest to już wersja 3xD [1]

Jesta także nowe glibc (2.1.3) w którym poprawiony jest narescie dość
upierdliwy błąd z nscd i kilka innych.

Przez łykend mnie przynajmniej nie będzie i Artura także. O ile coś
pójdzie na automaty to na ftp trafi dopiero w poniedziałek.

Osobom pracującym nad różnymi specami przypominam o używaniu adapter.awk,
który jest w SPECS. Bardzo przydatne narzędzie szczególnie jeżeli zaczyna
się dopiero obróbkę jakiegoś surowego speca (osczędza sporo czasu).
Sam adapter ma jeszcze spore luzy w tym co jeszcze moze robić i warto też
żeby kto moze i ma chęć przyjrzał się jego zawartości bo każda modyfikacja
jaka tam trafi to potencjalnie dużę oszczędnosći w osoboroboczogodzinach.
W tej chwili np. wartoby dorobić to żeby podmiany niektórych ciągów znaków
nie były robione w %changeloge (to akurat jest bład obecnej wersji).

Prawdopodobnie w poniedziałek ukaże się kolejny indianin 1.3.12 także z
pracami nad mod_ssl i tym co bazuje na EAPI można się kilka dni wstrzymać.
Jakby ktoś chciał to do zrobienia są tłumaczenai w specu do indianina.

[1] - 3xD = DDD = "Dość Dobrze Dopracowana" ;-)