groff a polskie literki

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Nie, 6 Lut 2000, 19:40:23 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Podczas przygotowywania polskich manuali groff wypluwa coś takiego:
>
> <standard input>:5: warning: can't find character with input code 241
> <standard input>:5: warning: can't find character with input code 234
> <standard input>:6: warning: can't find character with input code 163
>
> Kody te odpowiadają polskim literkom. Oczywiście w wyniku dostaję manual
> bez pl znaczków. Groff jest z PLD, mam ustawione zmienne:
> LANG=pl_PL
> LC_MESSAGES=pl_PL

LANG=pl_PL powinno być wystarczające

> Gdzie jest błąd?

W jeb.ym groffie, który wie wie po cholerę jest setlocale(LC_ALL, "");
w main ;-).

Albo inaczej: w tym, że Linux to nie Solaris ;-).

W jeb.ym groffie, który wie wie po cholerę jest setlocale(LC_ALL, "");
w main ;-).

Albo inaczej: w tym, że Linux to nie Solaris ;-).

Właściwie sprawdź proszę gwoli ciekawości czy dodanie setlocale(LC_ALL,
"");
do groffa nic nie daje?

Wrazie większych ambicji gorąco polecam Internationalization Guide
z docs.sun.com (ładnym PDF itd.)

--
	Marcin Dalecki