PLD a sangoma.

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Nie, 6 Lut 2000, 21:20:37 CET

[piątek, 04 luty 2000], Jacek Konieczny napisał(a):

> U mnie działa, prawie od zawsze --- odkąd na routerze/serwerze
> przeszedłem na PLD. Żadnych problemów. Jakby co moge podesłać moje
> skrypty startowe (przyłączyłem to trochę do rc-scripts).
>
> Jedna uwaga: po położeniu interfejsu (ifdown), przed jego ponownym
> postawieniem trzeba zrestartować wanpip-a, albo system się wywali!

Mógłbyś gdzieś wrzucić te configi od sangomy. Możnaby przystosować
rc-scripts, albo stworzyć pakiet w stylu ATM, zawierający dodatki dla
rc-scripts.

PS. jak z obsługą ISDN przez rc-scripts (przydałoby się)

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[                                              ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[Secret hacker rule #11: hackers read manuals. ]==-

polish linux distribution