Fetchmail rzuca core na systemie bez IPv6

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Śro, 9 Lut 2000, 17:29:02 CET

On Wed, Feb 09, 2000 at 11:31:03AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> btw. w jakiej sytuacji fetchmail sie sypie ? mi sie nie udalo uzyskac
> segfaulta etc ;(
Po poleceniu:
fetchmail -f /etc/fetchmailrc --version
które miało wypisać jak on interpretuje plik konfiguracyjny. Co ciekawe
sam program zdawał się działać poprawnie (no w każdym razie nie zrzucał
core). Obecnie przekompilowałem go bez obsługi IPv6 a jądro dla odmiany
z obsługą :). I działa.

Pozdrawiam
--
--==Michał Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano w miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--

polish linux distribution