Babol w kompilatorze?

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 11:36:16 CET

Dnia Wed, Feb 09, 2000 at 10:06:01AM +0100,
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisal(a):

> Czyli jak to w takim razie wyjaśnić ?
>
> W takim razie tymczasowo Orr powienien brać raczej binarki i586 (?).

Celeron to jest chyba i686, nie?

A poza tym, praktycznie wszystkie binarki i386 działają u mnie. :-?

Jeno ten kompilator... Jak pisałem, ja się nie znam za bardzo na
kompilatorach i dlatego dopuszczam możliwość, że właśnie kompilator
może być programem *szczególnie* wrażliwym na architekturę. To nawet
byłoby dość logiczne...

A jak jest naprawdę?

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |

polish linux distribution