Kolejne dwa 'kwiatuszki' :-)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 10 Lut 2000, 02:32:38 CET

[czwartek, 10 luty 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Dodatkowo resolver z glibc bazuje na bind 4.9.x (co widać gołym okiem jak
> uruchomi się /lib/libc.so.6).
> Resolver z bind 8.x, a w zasadzie chyba już 9.x ma wejść dopiero do nowego
> glibc i żeby było mozliwe używanie tegoż resolvera istnieje bind-devel.

Napisałem "w normalnej sytuacji" a nie przy testowaniu :-)
Z tego co widziałem to w glibc 2.2 ma być resolver z bind 8.x.
bind 9.0.0b1 wyszedł pare dni temu i chłopcy od glibc nie zdążyly jeszcze tego
przerobić (nieoficjalnie bind9 był dostępny wcześniej ale tylko dla wybrańców :-)

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key