X sux, czyli sposób wieszania systemu w jednym liście prozą ;-)

Bartek Rozkrut madey w linux.krakow.pl
Czw, 10 Lut 2000, 13:28:23 CET

On Thu, Feb 10, 2000 at 02:27:43AM +0000, Michał Kuratczyk wrote:
> Mnie się OpenBSD zawiesz zanim coś zrobię - wsadzam dyskietkę instalacyjną,
> parę napisów zobaczę, "wykrywanie FDD", czy coś takiego i to tyle co się tego
> systemu naoglądałem...
Może masz jakieś konflikty sprzętowe? U mnie był podobny problem - Linux chodził
znakomicie, a OpenBSD nie wiadomo czemu nie chciał startować... i okazało się,
że zmiana IRQ pomogła... strange - ale widocznie coś było nie tak ustawione...

--
Madey

polish linux distribution