Mala refleksja na temat rpm

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Czw, 10 Lut 2000, 10:00:56 CET

Dnia Thu, Feb 10, 2000 at 02:40:40AM +0000,
Michał Kuratczyk <kura w pld.org.pl> napisal(a):
> Tym bardziej można chyba śmiało sprawdzić UID i jak jesy !=0 to od razu mu o
> tym powiedzieć, bo jak ktoś pracuje na 8 konsolach (czy innych 30 xtermach)
> na raz to się może pomylić, a potem się dziwić, że mu brakuje połowy plików.

O, to, to! :-) Właśnie! O coś takiego mi chodziło. :-) Czysto
praktyczne... :-) Co prawda jeżeli komuś się mylą konsolę, to może
mieć to tragiczne skutki >:->, ale generalnie zwykle jest tak, że
roota ma się otwartego na *jednej* konsoli i tej się pilnuje.
A rpm -V, jako polecenie nieszkodliwe, nie zaprząta tyle uwagi co
np rpm -U lub -i tudzież 'rm'. :-) Ostrzeżenie IMHO by się przydało.

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |

polish linux distribution