XF 3.9.17, MTRR i BackingStore oraz inne kwiatki

Pią, 11 Lut 2000, 08:47:43 CET

On Thu, 10 Feb 2000, Bartosz Waszak wrote:
[..]
> Możesz   coś więcej    powiedzieć   o tych, błędach. Jesteś je w stanie
> rozwiązać.  Bo  nic nie wiem, o tym, żeby  był  jakiś CVS balsy, a mnie
> zależy trochę na tym programie.

CVS dla balsy jest na cvs.gnome.org. Ostatnio dodawałem nawet do balsy
plik desktop i poprawiałem jakieś drobiazgi (mam prawa zapisu w
cvs.gnome.org).

> Z tego co widziałem  poprzednie  wersje
> zaczyna  się prezentować  nieźle. A  ten  kreator w najnowszej   wersji
> wygląda super. Z tego co wiem to projekt został wznowiony i lista TODO
> wygląda ciekawie.

Raport o tym błędzie z back trace posłałem na gnome-devel-list z Cc do
autorów ale na razie bez większego odzewu. Jest też bład w configure.in
polegający na tym, że configure gubi się na systemie z maidirami (na
builderze i386 Janek ma qmaila).

> Znasz może jakieś  czytniki newsów  i mailerów dla X (gtk  lub  gnome),
> które  są jako tako rozwinięte.

Nie. Wystarcza mi w zupełności tin :-)

> Najbliższymi   czasy będe  kompletował
> oprogramowanie    typu  1001 drobiazgów,  jakieś  front-endy   na wget,
> mailery, mp3, frontendy na kodery mp3,  przeglądarki grafiki,  wszystko
> co typowy przesiadkowić z win'a by chciał mieć.

Hmm .. frontend na wget (?) .. wybacz ale jakoś nie widze potrzeby :>

> Gdzie znajdę  najnowsze  skrinshot krn lub kmail dla KDE.

krn to chyba część KDE wiec w KDE.

> Gdyż chcę się
> zorientować w sytuacji tego  typu  aplikacji w KDE.  Wszędzie słychać o
> konquerorze,  a co z  innymi  usługami.  Jeśli  znajdę jakis mailer  na
> poziomie  windowsianego  Bat!

Hmm .. a w czym jest on lepszy od pine ?

> (ponoć ma być wersja na linuxa) i do news
> coś klasy  Forte Agenta.

A w czym FA jest lepszy od tina ?

> Mogę  z czystym sumieniem powiedzieć, że linux
> ewoluuje ku wygodnym narzędziom GUI.

Jakoś tego nie zauważam. Takie rzeczy jak czytanie poczty czy newsów
zawsze szybciej i wygodniej bedzie się obsługiować na czystym termie.
Sam się o tym przekonasz.

> Motto na miesiąc luty: "Nie samą konsolą człowiek żyje".

Odwszem. Dość wygodne są Xy x duużym xtemem (tak na 80-90% powieżcni X
displaya. Może jednak nie przesadzaj.

> Owszem    istnieje kupa  dobrych    aplikacji w
> różnych  dziedzinach  (np: Gimp, xmms, smpeg, irssi, gqview),    ale są
> pewne braki w niektórych dziedzinach.

To je popraw. Repo od irssi jest na cvs.pld.org.pl :)

> PS. Szukam   takich, rzeczy gdyż planuję wykorzystać u siebie w  szkole
> kompy  klasy   486  jako  Xterminale z WWW (mozilla,konqueror)  , Mail,
> News, Irc (irssi, kvirc -> te już wyglądają   porządnie).  Bo tak tylko
> walają sie zapomniane. A serwer  jest dual PIII 500MHz na SCSII i 256MB
> RAM więc raczej da radę.
>
> PS2. No comments. Wyszedł mi post w stylu pl.comp.os.advocacy ;)))

No właśmnie. Jaskbyś miał chęć odpowiadać na powyższe to jednak na priv.

> PS3.  Ide polować na programy za pomocą  jakieś wyszukiwarki i katalogi
> (freshmeat, linuxberg, itp i będe wrzucał do repo co ciekawsze, reczy)

linuxberg jest do *DUPY*. Ludzie którzy to prowadzą chyba żeby mieć co
wogóle puszczać w nowościach puszczaja to co kilka(naście) dni wcześniej
zostało zarejestrowane. Lepszy już jest www.icewalkers.com (FM i tak
zawiera najwięcej wpisów choć robi się z tego już śmietnik).

> PS4. U nas coś w kierunku KDE  drobny zastój.

Zawsze mozesz coś w tej kwestii sam zrobić.

> Czy qt działa.

Eee ?? A niby dlaczego nie miałoby działać ?

> Bo od tego trzebaby zacząć. Możeby wrzucić KDE KRash.

Najpierw spróbuj dopracować podstawowe pakiety KDE bo nie są dokończone.

polish linux distribution