ipv6 w jadrze a dzialanie iproute2

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 11 Lut 2000, 17:24:56 CET

> Oj... głowy nie dam, ale przypuszczam, że to nie to! Owszem, na
> netlinka naciąłem się wcześniej -- rzeczywiście go nie
> wkompilowałem. Ale wówczas komunikat o błędzie był inny ['cannot
> open netlink socket' czy jakoś tak]. Po wkompilowaniu netlinka
> komunikat o błędzie zmienił się właśnie na owo 'connection refused',
> ale interfejs [lo] nadal się nie podnosił. Dopiero włączenie ipv6
> spowodowało, że program 'ip' zaczął działać dobrze.
wczoraj borykalem sie z tym samym problemem - poszlo po wkompilowaniu
"routing messages". U mnie przy podnoszeniu lo pojawialo sie "cannot
send dump request" (AFAIR)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish linux distribution